The Way for all
Wednesday, November 08, 2006
  5-хан удаагийн бэлтгэл ...



Миний энэхүү каратегийн сургуульд цааш суралцах эсэхээ шийдэх хугацаа тулж ирээд байлаа. Үндсэндээ зарын дагуу ирж 35 маркаа төлснөөр 5 удаа хичээллэх эрхтэй болсон байсан нь дууссан гэсэн үг л дээ.
Шийдвэр гаргахад нэг л зүйл бодоход хүргэсэн нь төлбөрийн асуудал байлаа. Би Их сургуулийнхаа спортын нийгэмлэгт нэг бүтэн жилд төлдөг байсан төлбөрөө сар бүр төлдөг болох болоод байв.
5 удаагийн бэлтгэл хийхдээ би өөрийнхөө сүүлийн бүтэн 2 жилийн хугацаанд каратегаар хичээллэхдээ үзэж мэдэрч байгаагүйгээр сайжирч байгаагаа мэдэрч байсан нь намайг энэ сургуульд үлдээлээ. Би 1 жилээр гэрээгээ хийснээр шукокай карате хэмээх том айлын босгыг алхлаа.
Энэ богинохон хугацаанд заах сургах гэсэн зүйлээ сэтгэл харамгүй шавь нартаа зориулдаг, чадварлаг, сурсан эрдэмдээ гаргуун нэгэн, багш Майк сенсейдээ (Mike Moldenhauer 4.Dan) чин сэтгэлээсээ талархаж явдаг билээ.
 
Comments:
sport gedeg agyy zuil shu .... ah duu 2 maan shotokon karate-r hicheelledeg, tiim bolood ch ter u bichleguud tani ih dotno, oir sanagdlaa

amjilt husye
 
Ирж буй 2008 оноо тунгалаг оюун, агуу амжилтаар дүүрэн угтаарай.
Шинэ жилийн мэнд хүргэе.
Мика
http://mikarito.blogspot.com/
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home
The martial art of shukokai-karate

Archives
September 2006 / October 2006 / November 2006 / September 2008 / December 2008 /


Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]